Headlines Porter Novelli zwycięzcą SABRE Awards

150x110

30 maja w Barcelonie odbyła się gala wręczenia nagród SABRE EMEA (Europe, Middle East and Africa). Kampania Polka w ciąży, zrealizowana przez Headlines Porter Novelli wygrała w kategorii: najlepsza kampania krajów bałtyckich.

Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Kampania miała charakter edukacyjny i poruszyła istotny społecznie temat, czyniąc go tematem dyskusji zarówno kobiet, jak i środowiska medycznego. Poprzez edukację dotyczącą przyczyn niepowodzeń w uzyskaniu i utrzymaniu ciąży, a także sposobów i możliwości medycznego radzenia sobie z nimi – dała wsparcie i nadzieję. Wcześniej została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012. „Niepowodzenia z zajściem i utrzymaniem ciąży  są poważnym problemem społecznym, a w aspekcie indywidualnym – trudnym doświadczeniem dla wielu polskich par. Kampania dotyczyła istotnego zagadnienia i spotkała się z dużym zainteresowaniem,  wywołanym także publikacją pierwszego tak kompleksowego badania kobiet o ich potrzebach i zachowaniach w ciąży, które ją zainagurowało” – podsumowuje Ewelina Nazarko – Ludwiczak, Healthcare & Life Director Headlines Porter Novelli.        

Paul Holmes, twórca The Holmes Raport oraz organizator SABRE, podkreślił, że SABRE AWARD jest najbardziej prestiżową nagrodą branży PR, o czym świadczy ilość zgłaszanych corocznie kampanii.  Podczas ceremonii zaznaczył także, że  kategorie regionalne  (w tym m.in. krajów bałtyckich) były najtrudniejsze ponieważ oceniano ponad 80 kampanii. W kategorii krajów bałtyckich na 5 nominowanych aż 4 były z Polski, co wskazuje na wysoki poziom działań realizowanych w naszym kraju.

Globalna sieć Porter Novelli, do której należy Headlines, otrzymała podczas Gali aż 5 statuetek, najwięcej spośród wszystkich firm sieciowych.

„Nagrodę przyjęliśmy z ogromną radością – zarówno „naszą” polską, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli – cieszymy się więc podwójnie. Stanowi ona obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju” – komentuje Joanna Pruszyńska – Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli.    

Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych – m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.